Siirry sisältöön

Taloushallintopalvelut

Tilitoimiston perustoiminnaksi on perinteisesti ajateltu kirjanpito-, tilinpäätös- ja veroilmoituspalvelut. eMaticin peruspalvelutuoteet ovat edelleen – eTaloushallinnosta huolimatta – kirjanpito, tilinpäätös ja veroilmoitus, mutta eTaloushallinto tuo tähän tilitoimiston peruspalveluun uusia ulottuvuuksia.

eTaloushallinto mahdollistaa, että yrityksen kirjanpidosta on saatavissa päivittäin reaaliaikaisia raportteja. Yritykseen ei tarvitse hankkia erillistä laskutusohjelmaa tai etsiä sopivaa pankkiohjelmaa laskujen maksamista varten.
Yrityksen taloushallinnon eri osa-alueet: myyntireskontra, ostoreskontra, palkkalaskenta ja kirjanpito, voidaan hoitaa yhdellä ja samalla, internetverkossa käytettävällä eTaloushallinto- järjestelmällä.

eMaticin ja asiakasyrityksen yhteinen sähköinen työpöytä tarjoaa yritykselle ohjelman myyntilaskujen laatimista ja ostolaskujen maksamista varten.
eMaticille sähköiseltä työpöydältä löytyy ohjelma kirjanpidon ja alv-laskelmien laatimiseen. Sähköisyyden ansiosta yrityksen toiminnasta saatava numerotieto on reaaliaikaista ja luettavissa kaikkilla, missä on nettiyhteys.

Yrityksiä on pieniä ja suuria, kaikille on kuitenkin yhteistä kirjanpito- ja verovelvollisuus. Myös tilitoimistoja on erilaisia, meillä eMaticissa erilaisuutta on eTaloushallinto ja sen ansiosta muuttuneet toimintatavat sekä palvelutuotteet. Kaikissa kolmessa palvelutuotteessamme (eKirjanpitäjä, eTalouspäällikkö ja eTalousosasto) on perusajatuksena taloushenkilöstön työn vähentäminen ja kirjanpidosta saatavan tiedon reaaliaikaisuus.

eKirjanpitäjä

Yrityksille, missä halutaan itse tehdä myyntilaskut ja hoitaa laskujen maksaminen, mutta ulkoistetaan kirjanpito tilitoimiston tehtäväksi. eMaticin roolina on laatia kirjanpito, tilinpäätös sekä veroilmoitus.

eTalouspäällikkö

Yrityksille, missä halutaan siirtää taloushallinnon rutiineja enemmän tilitoimiston tehtäväksi, mutta operatiivinen laskentatoimi hoidetaan itsenäisesti. eMaticin roolina on – peruspalvelun lisäksi – analysoida ja tuottaa lisäinformaatiota yritysjohdon päätöksenteon tueksi.

eTalousosasto

Yrityksille, missä halutaan ulkoistaa taloushallinto tilitoimistolle kokonaisvaltaisesti ja keskittyä täysipainoisesti omaan ydintoimintaan.
eMaticin roolina on – peruspalvelun lisäksi – osallistua yrityksen talous- ja hallintotyöskentelyyn.

On laskettu, että yhden ostolaskun ”perinteinen” käsittely maksaa yritykselle monine työvaiheineen jopa 30,00 €/ kpl. Ostolaskujen käsittely hoituu puolestanne meillä helposti ja kustannustehokkaasti. Skannauspalvelumme skannaa ostolaskusi puolestasi, lähetämme ne yritykseenne sovitu(i)lle henkilö(i)ille tarkastettaviksi/hyväksyttäviksi ja hoidamme ostolaskunne aina maksatukseen asti.

Palkkalaskentapalvelumme on kustannustehokas tapa yritykselle hoitaa työntekijöidenne palkanmaksu. Jatkuvasti koulutettava henkilökuntamme hoitaa yrityksenne palkanmaksut ja niihin liittyvät lakisääteiset ilmoittamiset, niin vakuutusyhtiöille kuin verottajallekin aina ajallaan.

Kysy palvelua meiltä – teemme kustannus tehokkaan tarjouksen.

Jätä yhteystietosi ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.